Periodontoloji

Diş Eti Hastalıkları
periodontoloji, periodontoloji diş eti hastalıkları, diş eti hastalıkları, kartal periodontoloji, soğanlık periodontoloji, soğanlık kartal periodontoloji, periodontoloji doktoru, kartal periodontoloji doktoru, soğanlık periodontoloji doktoru, soğanlık kartal periodontoloji doktoru

Periodontoloji Nedir ?

Diş hekimliğinin branşlarından biri olan periodontoloji, dişleri çevreleyen yumuşak ve sert dokularla ilgili rahatsızlıkları inceler ve tedavi yöntemleri geliştirir. Diş eti hastalıkları olarak da bilinen periodental rahatsızlıklar büyük oranda iltihabi şekilde ortaya çıkar.
Diş eti problemlerinin oluşmasına etki eden birbirinden farklı unsurlar vardır. Bunlar arasında sigara kullanımı, yanlış beslenme, gebelik, menopoz, diyabet, aşırı ilaç kullanımı öne çıkmaktadır. Söz konusu unsurlar periodental problemlerin ortaya çıkmasını tetikleyebilmektedir.
Büyük oranda bakteri kaynaklı olarak beliren diş eti hastalıklarını önlemek için birinci ve vazgeçilmez kural ağız ve diş hijyenini daimi kılmaktır. Hijyen, periodental rahatsızlıklar söz konusu olduğunda temel koruyucu önlemdir.

Klinik Akademi Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği

Periodontoloji Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Muayene

Röntgen ve Kemik Ölçümleri

Planlama

Tedavi Süreci

Operasyon

Uygulama Süreci

Sağlıklı Diş Eti Yapısı

Detaylı Muayene & Zamanında Teşhis

Diş eti problemleriyle ilgili doğru ve kalıcı çözümlere ulaşmak için öncelikle uzman bir diş hekimi tarafından detaylı bir klinik muayene gerçekleştirilmeli ve doğru teşhis konulmalıdır. Periodental rahatsızlıklar arasında diş eti iltihapları, diş eti büyümesi, diş taşı oluşumu ile erken veya geç dönemde görülen diğer periodental sorunlar öne çıkar. Dişeti hastalıklarının kontrol altına alınıp tedavi edilebilmesinin temel yolu zamanında teşhis ve etkili müdahaleden geçer.

Lokal Anestezi & Küretaj İşlemi

Dişler, çevre dokulardaki diş taşı ve plaklardan bu amaca yönelik olarak geliştirilen cihazlar aracılığıyla arındırılır. Hastalığın ilerlemesini engellemek amacıyla gerek görüldüğü taktirde küretaj ismi verilen derinlemesine temizlik uygulamasına da başvurulabilir.

Küretaj işlemi lokal anestezi altında gerçekleştirilir. Uzman diş hekimi gerek gördüğü durumlarda söz konusu işlemlerin antibiyotik tedavisiyle desteklenmesini önerebilir. İlerlemiş boyutlarda periodental hastalıklarda ise cerrahi uygulamalara başvurulur.

Tamamlayıcı Tedavi & Ağız Bakımı

Periodontoloji tedavileri, yine uzman diş hekiminin yönlendirmesiyle tamamlayıcı ve pekiştirici tedavilerle de desteklenebilmektedir. Diş eti hastalıklarının tedavisinde, vaka ne olursa olsun uzman hekimin hastayı periodental hastalıklarla ilgili bilgilendirmesi sürecin bir parçasıdır.

Diş hekimi, diş eti hastalıklarının önlenmesinde bir numaralı unsur olan ağız ve diş hijyeninin sağlanması ile ilgili önerilerde bulunur. Diş bakımıyla ilgili tüyolar verir ve hastanın, ileriye dönük olarak periodental hastalıklar için etkili bir önleme stratejisi geliştirmesine yardımcı olur.

diş eti kanaması, dişeti kanaması, diş eti hastalıkları, dişeti hastalıkları, dişeti tedavisi, diş eti tedavisi

Periodontoloji Tedavisi Kimlere Uygulanır ?

• Diş etlerinde kanama, kızarıklık ya da şişlik görülen kişilere
  • Diş eti çekilmeleri ve diş kökü hassasiyetleri yaşayan kişilere
  • Dişleri çevreleyen dokularda diş taşı ve plak oluşumu görülen kişilere

Periodontoloji Tedavisinin Faydaları Nedir ?

• Dişlerin sağlıklı fonksiyon görebilmeleri için ihtiyaç duydukları çevre dokularla ilgili problemleri giderir.
  • Diş eti hastalıklarına bağlı diş kayıplarının görülmesini engeller.
  • Diş eti rahatsızlıklarına bağlı olarak ortaya çıkan çiğneme fonksiyonuyla ve sindirim sistemiyle ilgili sıkıntıları giderir.
  • Diş etlerine estetik bir görünüm kazandırılarak kişinin kendini daha iyi hissetmesi ve özgüvenini arttırması sağlanır.
diş dolgusu, diş dolgusu yaptırmalı mıyım, çürüyen diş için diş dolgusu, beyaz diş dolgusu, en iyi diş dolgusu, kartal diş dolgusu, soğanlık diş dolgusu, soğanlık kartal diş dolgusu,

Size Özel Periodontoloji Çözümleri İçin;

Periodontoloji Hakkında Sık Sorulan Sorular

En Sık Görülen Diş Eti Hastalıkları Nelerdir?
Yalnızca diş etini etkisi altına alan iltihaplanmaya “gingivitis”, altındaki kemikle birlikte diş etini etkileyen iltihaplanma biçimine ise “periodontitis” adı verilir. Yaygın olarak görülen diş eti hastalıkları bunlardır.
Diş eti kanamasının sebepleri nelerdir?
Dişeti kanamasının nedeni basit düzeyde bir diş taşı vakası olabileceği gibi daha ciddi bir periodental hastalık da olabilmektedir. Burada en nemli nokta diş etleriyle ilgili herhangi bir terslik hissedildiğinde vakit kaybetmeden uzman diş bir diş hekimine başvurmaktır. Böylece erken teşhis ve tedavi ile birlikte kalıcı diş kayıplarına varan üzücü sonuçların ortaya çıkması engellenmiş olur.
Periodental hastalıkların önüne geçilebilir mi?
Hijyen, ağız ve diş sağlığıyla ilgili pek çok rahatsızlıkta olduğu gibi periodental hastalıklar için de en önemli önleyici unsurdur. Düzenli ve etkili ağız ve diş bakımıyla diş taşı ve plakların oluşumu büyük oranda engellenebilir. Ayrıca düzenli diş hekimi ziyaretleriyle de olası rahatsızlıklar başlangıç aşamasındayken teşhis edilerek ilerlemesi önlenebilir.
Dişeti çekilmesinin sebepleri nelerdir?
Genel olarak hijyen eksikliği, diş sıkma ve farklı periodental hastalıklar. Diş eti çekilmesi için teşhis konar konmaz tedavi aşamasına geçilmesi önemlidir. Aksi halde diş kökü çürümesi ve diş kayıpları gibi daha büyük problemlere neden olabilir.
Periodental estetik mümkün müdür?
Evet. Periodental estetik uygulamaları pembe estetik olarak da adlandırılır. Diş etlerinin görünümüyle ilgili yaşanan rahatsızlıkları gidermeyi hedefler. Alternatif estetik diş hekimliği uygulamaları aracılığıyla diş etleri orijinal pembe görünümüne kavuşturulur.
Diş Eti Cerrahi Operasyonu Hangi Durumlarda Yapılır?
Periodental hastalıklar farklı türlerde ve farklı seviyelerde görülebilir. Türüne ve seviyesine göre de alternatif tedavi yöntemleri bulunmaktadır. Cerrahi operasyon olmadan tam olarak tedavi edilemeyen rahatsızlıkların varlığında cerrahi işlem seçeneği değerlendirilir. Cerrahi operasyonların da farklı türleri vardır. Bunlar arasında hangisinin uygun olduğuna karar verecek olan kişi ise uzman diş hekimidir. Lokal anestezi altında gerçekleştirilen bu tedavi yöntemleri sayesinde diş etleri sağlığına kavuşturulur.

Klinik Akademi'nin Alanında Uzman Diş Hekimleri ile Tanışın.

İnsanlarda yaşanan diş kayıplarının altında yatan en önemli sebeplerin başında diş eti hastalıkları gelir. Bunun anlamı; periodental hastalıkların ihmal edilmemesi ve ertelenmemesi gerektiğidir. Zamanında gerçekleştirilen periodontoloji tedavisi ile hastalıkların üstesinden kalıcı olarak gelmek mümkündür.

Periodontoloji genel olarak dişleri çevreleyen dokularda görülen iltihabik durumlarla ilgilenen diş hekimliği branşıdır. Periodental hastalıklar diş etinde kanama, şişlik, kızarıklık, diş eti çekilmesi, ağızda kötü koku ve tat gibi şikayetlerle ortaya çıkar. İhmal edilen diş eti problemleri diş kayıplarına, çiğneme ve sindirimle ilgili sıkıntılara yol açabilir.

Ağız ve diş sağlığının en önemli unsurlarından olan periodental tedavileri ihmal etmeyin. Diş etleriniz hem fonksiyonel, hem de estetik açıdan sağlığına ve güzelliğine kavuşsun. Şimdi, her türlü diş eti probleminizi danışmak ve size uygun tedaviyi almak için en iyi periodontoloji doktoru arayışlarınıza Klinik Akademi ile son noktayı koyun. Soğanlık periodontoloji merkezi Klinik Akademi, alanında uzman hekim kadrosu ve yüksek standartlarda sağlık hizmeti anlayışıyla sizi kısa sürede ve kalıcı biçimde sağlıklı diş etlerine kavuşturmaya hazır!

Ağız ve diş sağlığınızı korumaya diş etlerinden başlamak, daha sağlıklı ve güzel dişler ile diş etlerine sahip olarak yaşam kalitenizi arttırmak için Kartal periodontoloji kliniğimiz, Klinik Akademi’ye gelin.

Bireysel tedavi anlayışıyla Klinik Akademi hekimleri mekanik ve cerrahi tedavi yöntemleri arasından size en uygun olanını belirleyerek hayata geçirsinler. Böylece diş eti rahatsızlıklarının iş, aile ve sosyal hayatınızı sekteye uğrattığı, estetik kaygılara yol açtığı günler geride kalsın.

Diş taşı temizliği, küretaj, cerrahi operasyonlar gibi farklı tedaviler için uygun periodontoloji fiyatları ile Klinik Akademi, sizi yormadan ve günlük hayatınızı aksatmadan diş etlerinizi sağlığına kavuştursun.

Diş eti rahatsızlıklarınız için erken teşhisin, konforlu, hızlı ve bireysel tedavi seçeneklerinin ayrıcalığını Klinik Akademi ile yaşayın. Modern tıbbi çözümler ve alternatif tedavi yöntemleriyle kusursuz görünüme sahip diş etlerine sahip olun.

Diş eti problemleri başta olmak üzere ağız ve diş sağlığına dair her türlü sorunuz, periodontoloji fiyatları 2021 güncel bilgiler için Klinik Akademi’yle hemen şimdi iletişime geçin. Sağlıklı, başarılı, aydınlık ve özgüveni yüksek yarınlar size yakın olsun.